سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لاغری آسون با معجون زنجبیل و لیمو

لاغری آسان با معجون زنجبیل و لیمو

لاغری آسان با معجون زنجبیل و لیمو
ترکیب لیمو و زنجبیل یکی از موثرترین دستورالعمل هایی است که برای کاهش وزن مورد استفاده قرار میگیرد. این ترکیب میتواند با موارد دیگر از جمله چای سبز ، نعنا ، فلفل سیاه باشد تا یک دمنوش عالی برای رفع سموم بدن و کاهش وزن را بسازد.

لاغری با زنجبیل و لیمو

رژیم های غذایی مدرن هر روز در حال بروز رسانی میباشد. هر روز روش های جدیدی برای کاهش وزن اعلام میشود تا بتواند حتی یک سانتیمتر بیشتر به کاهش چربی در کمر و سایر نقاط بدن شود. دستور العمل های زیادی وجود دارد که میتواند باعث سرعت در فرایند های متابولیک شود و در نتیجه باعث سوزاندن بافت چربی شود.یکی از این دستور العمل ها ترکیب های لیمو و زنجبیل است .

تاثیر لیمو و زنجبیل بر لاغری

1- کالری کم
ترکیب لیمو و زنجبیل ، یک ترکیب قدرتمند با کالری کم و لیستی از عناصر مختلف است. به همین علت میباشد که کارشناسان معتقد هستند اگر میخواهید کاهش وزن دهید میتوانید این معجون جادویی را در فهرست رژیم غذایی خود قرار دهید.

2- از بین بردن چربی

هیچ محصولی وجود ندارد که به معنای واقعی بتواند چین های چربی در بدن را ذوب کند. این تا حدودی درست است. اما زنجبیل در ترکیب با مرکبات متابولیسم را افزایش میدهد ، گردش خون را افزایش میدهد ، به همین دلیل پلاک های چربی از هم پاشیده میشوند.

زنجبیل خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و سموم را از بین میبرند. مطمئن باشید که کاهش وزن بدون پاکسازی بدن امکان پذیر نمیباشد.

3- بهبود سیستم گوارشی

یکی دیگر از خواص لیمو زنجبیل تاثیر گذاری بر دستگاه گوارش است و به تور معجزه آسایی سیستم گوارش را بهبود میبخشد. یبوست ، سوء هاضمه و نفخ را از بین می برد. ذجب غذا را سریعتر میکند. لیمو زنجبیل باعث میشود رسوبات کلسترول تجزیه شده و با عرق کردن سموم آزاد میشود.

برای کاهش وزن مناسب و شکل دادن به بدن خود بجز لیمو و زنجبیل ، میتوانید از توت و یا میوه هایی از نوع اسیدی ، ادویه جات مانند دارچین استفاده کنید. اینها باعث میشوند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند.

خواص زنجبیل و لیمو

ترکیب زنجبیل و لیمو را به طور منظم در وعده های غذایی خود قرار دهید. کارشناسان ادعا میکنند که با اضافه کردن لیمو به زنجبیل تاثیر آن را 2 برابر خواهد کرد.

علاوه بر خواص گفته شده برای زنجبیل ، زنجبیل فشار خون را تثبیت میکند ، پس میتوانید در رژیم غذایی خود قرار دهید. این محصول لیپیدها را تجزیه کرده و انها را از بین میبرد.لیپید رده ای از ترکیبات آلی دارای هیدروکربن هستند که از مواد بنیادین برای ساختار و کارکرد سلول های زنده به شمار می آیند. لیمو نیز به نوبه خود به حذف سریع ترکیبات سمی بدن کمک میکند ، ترشح آب و هضم غذا را تقویت میکند.

 

 

زنجبیل و لیمو

 

زنجبیل و لیمو برای کاهش وزن

با مصرف دمنوش زنجبیل و لیمو میتوانید حداقل در یک هفته یک کیلوگرم وزن کم کنید. شما میتوانید جایگزین برخی از وعده های غذایی خود کنید.مصرف چربی ، فلفل و نمک بیش از حد ، شیرینی ، سرخ شده در دوره کاهش وزن کاملا ممنوع است.

معجون زنجبیل و لیمو

یک تکه زنجبیل را با رنده ریز ، رنده کنید و سپس لیمو را برش زده و آب آن را بگیرید و با رنده شده زنجبیل مخلوط کنید. سپس مخلوط را به مدت ربع ساعت بر روی شعله قرار دهید سپس بگذارید تا سرد شود. مخلوط زنجبیل و لیمو را از صافی رد کنید و میل کنید.

لیمو و زنجبیل و چای سبز

برای تهیه دمنوش لیمو و زنجبیل مقدار 10 گرم لیمو و 3 گرم زنجبیل را با دم کرده چای سبز مخلوط کنید. سپس درب آن را بپوشانید و بگذارید 15 دقیقه دم بکشد. برای طعم دادن به آن میتوانید مقداری عسل به ان اضافه کنید. سپس میل کنید.

دمنوش زنجبیل و لیمو و فلفل سیاه و نعنا

یک تکه زنجبیل خرد شده و آب لیمو و مقداری فلفل سیاه تازه و چند برگ نعنا تازه را در یک و نیم لیتر آب بریزید و بگذارید جوش بیاید. سپس بگذارید یک ساعت بماند تا سرد شود. سپس ان را از صافی عبور دهید و در 3 بار در طول روز مصرف کنید.

دمنوش زنجبیل و لیمو

تکه های لیمو خرد شده را در یک قوری بریزید. سپس زنجبیل را به تکه های کوچک برش زده و به قوری اضافه کنید. درون قوری آب بریزید و بگذارید جوش بیاید. سپس در قبل از غذا مصرف کنید.
این مخلوط به سوزاندن چربی و هضم غذا کمک می کند و از نگه داشتن مایع والتهاب مزمن جلوگیری می کند.

دمنوش زنجبیل ، لیمو ، آویشن ، نعنا ، چای سبز

برای تهیه یک دمنوش موثر برای کاهش وزن کافی است که به مقدار 20 گرم زنجبیل و 5 گرم آویشن و به همان مقدار نعناع را مخلوط کنید. لیمو را نصف کنید با پوست خرد کنید و تمام مخلوط را با لیمو و چای سبز مخلوط کنید و در نیم لیتر آب جوش بریزید و حداقل ربع ساعت بگذارید دم بکشد. سپس آن را از صاف کنید و قبل از خواب و صبح ناشتا میل کنید.